Kommunikation med kunden i fokus
Vi strävar efter att hjälpa våra kunder att sätta sina egna kunder i fokus och säkerställa en sömlös kundresa. Genom att kombinera digitala kontaktytor, AI-baserade tjänster och mänsklig interaktion, skapar vi en helhetsupplevelse för varje kund.
Vi på Advania brinner för att kunderna ska vara företagets viktigaste tillgångar. Samtidigt vet vi att för att skapa en enastående kundupplevelse måste även de anställda ha rätt förutsättningar. Våra experter arbetar tillsammans med våra kunder för att hitta skräddarsydda lösningar för effektiv och kostnadsoptimerad hantering av interaktioner.
Hos oss får du möjligheten att arbeta både brett och djupt inom området - vare sig du är en teknisk specialist, projektledare, konsult eller säljare. Vår arbetskultur präglas av våra kärnvärden: Engagemang, Kundfokus, Inkluderande samarbete och Frihet under ansvar.
Om du delar vår passion för att utveckla kundupplevelsen och vill vara en del av Sveriges ledande leverantör inom Customer Experience, välkommen att söka till Advania och vara med på vår spännande resa!
Det här är vi extra stolta över
💪Vår starka teamkänsla inom Customer Experience och i synnerhet vår expertkompetens kring området AI, Botar och integration.
💜Vår kundnära approach som gör att vi lyckas behålla och utveckla kunderna över lång tid och migrera dem till nya moderna molnplattformar med framgång.
Snabbfakta om CX
-
🦸♀️Specialister
Vi är specialister på försäljning, implementering och support av Customer Experience-lösningar.
-
🥇Världsledande teknologi
Med Genesys erbjuder vi förstklassiga molnbaserade lösningar för Customer Experience (CX) och Contact Center, där kundnöjdhet är vår främsta prioritet.
-
☁️Vår cloudlösning
Vår lösning erbjuds som en smidig tjänst som gör att företag snabbt kan komma igång med färdiga applikationer och integrationer. Dessutom kan antalet abonnemang enkelt anpassas över tiden för att möta verksamhetens behov.
-
🌍Här finns vi
Stockholm, Oslo, Köpenhamn, Madrid.
-
🫱🏼🫲🏼Våra topp 3 partners
Genesys, Cisco, Google.
Vad gör Operations?
Operations-teamet hjälper våra kunder dagligen med all slags support relaterad till Genesys-systemet. Det kan vara allt från att hantera konton till att hjälpa till med de mest svåra felen - men vi strävar också efter att ge mycket goda råd för att förbättra tjänsten innan det leder till en incident. Vi gör alltid vårt bästa för att ge våra kunder inte bara en bra utan även snabb service.
Hur ser teamet ut?
Teamet består av systemspecialister med olika erfarenheter och specialiteter. Vanligtvis gör ingen i teamet exakt samma sak som den andra, istället fokuserar vi på olika områden och hjälper varandra när det behövs. Vi strävar också efter att arbeta i en rolig miljö där söndagsångest inte är en sak, vi har till och med massor av aktiviteter utanför arbetstid för att lära känna varandra bättre.
Our difference is you ✨
Det är du som arbetar nära kunden som vet vad dem behöver och vad som blir den bästa lösningen för just deras unika behov, både i dag och i morgon. Därför tycker vi att det är du som ska fatta besluten. Det är genom att erbjuda säkra, hållbara och kundanpassade lösningar som vi skapar värde för kunderna och samhället i stort.